Thursday, November 4, 2010

Telaaaaaakarrr D;

6.30 PAGI BUTA 

DANGG BANG BANG GEDEBANGG 
BONG BONGG!!!
PICK A BOOO! :O
BANGGGGGUUUUNNNNN!
Astagfirullahalazim,Puas jugaklah aku ni memikir jenis taufan apa dalam bilik aku ni :'/
Rupa-Rupanya dah masa untuk robohkan bilik aku tu semata untuk kejut sembahyang subuh.Hm yaaalah. Nasib baik tak jadi apa apa Haihh.


Abahnya : Nak kunci kunci pintu KENAPA!!?
Anaknya : Abah,Saya ni perempuan >.<
Abahnya : Rumah ni bukan ada lelaki nak ceroboh bilik awak :|
Anaknya : Abah kan lelaki? Hihihihiii xD


:> :/ :? :( :) :D :S :@ ^^ :P :b D:

Tak lah aku marah sangat,hm Sebenarnya benda tu tak jadi isu atau masalah pun aku kunci bilik. Sebenarnya,Yelahhh kan. LIMA BELAS lah sangatt >.< Tak mahu diganggu pagi buta. KAN? Tapi masalahnya,Kunci spare selalu dalam poket Doraemon abah tu. GR,Naik meragam jugak kadang kadang :P 
Tapi tak apalaaah,Lepas smbhyang tak kurang hanyut balik aku dalam mimpi :P
Yeaaaaaaaaaayyyy!♥ ♥ 

1 comment:

  1. apepon, abah tu tetap abah along kan..abah mesti nak terbaek utk anak nya, walau kadangkala ade cara dia kita tak phm,tp dia mmg nk terbaek buat buah hati permata dia nie...

    ReplyDelete