Thursday, November 4, 2010

Tamat PMR



BENDA NILAH YANG AKAN AKU MENGADAP SELEPAS TAMAT PMR :'/
Hari-Hari pulak tuu tahu. Haihh,B! Kau tahu tak aku dah bosan dengan kau? TAHU TAK!!? Tapi kan b,Aku sayang nak tinggalkan kau. Kau lahhh,Penyebab aku pendek sampai sekarang. 3 tahun kita couple kan b kan kann? Menyampah dah aku nak kena bawa kau sana sini. Berdiri tengah tengah padang. Ketuk kau sana ni. Tak pernah hargai ke b? Hahahahaa. Sorrrrrrrrrrrrraaay tau b. Mesti sakit.Hihihi xD Takkkkpaa,Macam mana pun,Kau lah REMO aku b. Muaaaah <3 
                                                                                                                       
                                                                                                               *Meraaaapu :P

No comments:

Post a Comment